Danes je 19.4.2024

Input:

Ur. l. RS 170/2014, Pravilnik o posodabljanju vzgojno-izobraževalnega dela, z dne 27.7.2019

Opozorilo: Neuradno prečiščeno besedilo predpisa predstavlja zgolj informativni delovni pripomoček. Osnovni predpis je povzet po PISRS (Pravno-informacijski sistem Republike Slovenije). Nadaljnje posodobitve so pripravljene v uredništvu založbe Verlag Dashöfer.
PRAVILNIK
o posodabljanju vzgojno-izobraževalnega dela



Zadnja sprememba
Številka
Veljavno od
Pravilnik o spremembah Pravilnika o posodabljanju vzgojno-izobraževalnega dela
2339/2019
27.7. 2019
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina pravilnika)
(1)  Ta pravilnik določa postopek in nosilce, pristojne za posodabljanje vzgojno-izobraževalnega dela na področju javne službe, z:
-  novimi javno veljavnimi programi vzgoje in izobraževanja (v nadaljnjem besedilu: nov program), ki s sistemskega oziroma vsebinskega vidika na novo opredeljujejo pravice in obveznosti otrok, učencev, dijakov, študentov višjih šol ali odraslih (v nadaljnjem besedilu: udeleženci izobraževanja),
-  novimi elementi javno veljavnih programov vzgoje in izobraževanja (v nadaljnjem besedilu: nov programski element), ki obstoječe programe z vsebinskega vidika spreminjajo in s tem posegajo v pravice in obveznosti udeležencev izobraževanja, kot jih določajo veljavni dokumenti.
(2)  Pravilnik določa tudi postopek in nosilce, pristojne za posodabljanje vzgojno-izobraževalnega dela s poskusom na področju javne službe, z:
-  novimi programskimi elementi,
-  novimi rešitvami na izvedbeni ravni in novostmi na področju organizacije in financiranja vzgoje in izobraževanja, ki s sistemskega oziroma vsebinskega vidika ne posegajo v javno veljavni program (v nadaljnjem besedilu: novost).
(3)  Ta pravilnik določa tudi postopek in nosilce, pristojne za evalvacijo sistema vzgoje in izobraževanja, ki poteka na podlagi nacionalnih evalvacijskih študij.
2. člen
(uvajanje, spremljanje in evalvacija)
(1)  Posodabljanje vzgojno-izobraževalnega dela in posodabljanje s poskusom vključuje postopek uvajanja, spremljanja in evalvacije.
(2)  Uvajanje je postopek sistematične in načrtne uvedbe novih programov ter novih in spremenjenih programskih elementov ter priprave optimalnih pogojev za njihovo izvajanje.
(3)  Spremljanje je postopek metodološko utemeljenega in sistematičnega zbiranja informacij o poteku in uresničevanju posodabljanja z namenom sprotnega reševanja vprašanj neposredno v pedagoški ali andragoški praksi.
(4)  Evalvacija je postopek, ki na osnovi raziskovalne metodologije omogoči oblikovanje strokovne presoje o doseganju ciljev in kakovosti izvedbe posodabljanja.
3. člen
(Svet za kakovost in evalvacije)
(1)  Svet za kakovost in evalvacije, ki ga imenuje minister, pristojen za izobraževanje (v nadaljnjem besedilu: minister), opravlja naslednje naloge:
-  enkrat letno do konca januarja pripravi in ministru predlaga področja in teme nacionalnih evalvacijskih študij,
-  daje soglasje k načrtom posodabljanja in posodabljanja s poskusom,
-  na podlagi strokovne in metodološke evalvacijske ocene daje soglasje k poročilom posodabljanja in posodabljanja s poskusom,
-  sodeluje z javnimi zavodi, inštituti in univerzami na področju spremljanja in evalvacije,
-  opravlja druge naloge, povezane s spremljanjem in