Danes je 3.5.2024

Input:

Pravice in obveznosti zaposlenih na občini in kako urediti pravice in obveznosti direktorja občinske uprave

26.6.2018, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 5 minut

2018.07.1.2 Pravice in obveznosti zaposlenih na občini in kako urediti pravice in obveznosti direktorja občinske uprave

Mag. Boštjan J. Turk

Temeljni zakon, ki ureja pravice in obveznosti zaposlenih na občini, je zakon o javnih uslužbencih (ZJU).

Delovno razmerje zaposlenih na občini se sklene s pogodbo o zaposlitvijo, če zakon ne določa drugače. Prav tako se pravice in obveznosti zaposlenih iz delovnega razmerja določijo s pogodbo o zaposlitvi.

Zakon izrecno določa, da se za sestavine pogodbe o zaposlitvi za zaposlene na občini ne uporabljajo določbe splošnih predpisov o delovnih razmerjih (denimo ZDR-1), ampak je treba glede tega uporabiti specialni predpis – torej Zakon o javnih uslužbencih (ZJU).

53. člen ZJU določa, da mora taka pogodba o zaposlitvi vsebovati naziv pogodbenih strank, naveden mora biti organ, v katerem bo