Danes je 29.3.2024

Input:

Inventura in pojasnila k računovodskim izkazom

19.12.2019, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 7 minut

Vsebino celotne on-line klepetalnice v pdf obliki si lahko naložite tukaj.

Do kdaj mora javni zavod poslati zahtevke za usklajevanje na resorno ministrstvo, da se bo terjatev štela za leto 2019?

Glede na dopis ministrstva za finance je to datum 21. 1. 2020, vendar priporočam, da pošljete IOP obrazce za skupino 14 tako, da jih dobi resorno ministrstvo najkasneje 17. 1. 2020.

Smo določen uporabnik, vrtec. V letu 2018 smo izvedli popis OS in ves inventar opremili s črtnimi kodami. Kar nismo našli, smo odpisali. Letos pa se je ugotovilo, da smo pozabili popisati oziroma opremiti z nalepkami 20 otroških stolov. Njihova neodpisana vrednost je bila že v letu odpisa 0 evrov. Ali smo storili prav, da smo stole vnesli v bruto bilanco in register OS enako, kot če bi lani še bili v evidenci 04100/05100 po nabavni vrednosti?

Tako je, morate jih dati v register osnovnih sredstev, glede vrednosti pa ste uporabili znano nabavno vrednost, ki ste jo tudi takoj odpisali.

Smo določen uporabnik. Zanima me kaj lahko računovodja naredi v primeru, da sodelavci ne uspejo narediti popisa OS in DI? Kaj je z amortizacijo?

Amortizacijo obračunate ne glede na to ali je opravljen popis ali